Klacht Bol.com: Misbruik email adressen klanten bol.com

Klachtnummer
# 466834
Gebruiker
Glen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb nu 2x iets gekocht via bol.com 1x 2 jaar geleden sinds die dag wordt ik overladen met spam mail.
Toen kwam het corona virus en kreeg ik 0 spam mail meer ik dacht dat het daar klaar mee was totdat ik op 24-07-2020 weer eens iets kocht op de website van bol en nog geen 24 uur later sinds mijn mailbox weer stampvol met spam!!!
Ik heb dit de eerste keer al gemeld bij bol maar die gaven aan dat ze er niks aan konden doen en ik elke dag de mails maar moest blokkeren (kansloze actie)
Ik ga bijna geloven dat het misbruiken en verkopen van email adressen een verdien model is binnen bol.com

De oplossing

Dit probleem oplossen aangezien ik niet de enige ben met deze klacht

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen