Klacht Bol.com: misleidend

marcel6696

bij bol.com was/is er een aanbieding van een ps4 controller met fifa 15.
bovenaan staat dat deze set gewoon binnen 2-3 werkdagen leverbaar is, onderaan staat echter dat fifa 15 maar tot 23 september verkrijgbaar was. kort gezegd, je besteld ps4 met fifa 15 en je ontvangt, vol verbazing enkel de ps4. het rare is, toen ik de klanten service belde, ik te horen kreeg dat deze aanbieding tot 23 september liep, terwijl op facebook staat, dat deze set pas per 25 september verkrijgbaar was. dus bol.com heeft hem al totaal verkocht, nog voordat playstation officieel maakte dat hij te koop was.

ik ben dus niet alleen belazerd door bol.com met een aanbieding die niet te verkrijgen is. ook liegen ze vervolgens, dat deze set al uitverkocht was, voordat hij op de markt was. een dikke onvoldoende voor bol.com dus

het spel als nog opgestuurd krijgen.

Bol.com
    Beste meneer,Uw melding is in behandeling genomen en wij komen hier zo snel mogelijk op terug.Met vriendelijke groet,
    Marieke van bol.com
    Bol.com
    Op 01 oktober heb ik u per e-mail geinformeerd over de oplossing van uw klacht.
    Sietske van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?