Opgelost door Bol.com: Misleidende aanbiedingen

content Opgelost
Jammer

Een product besteld die in de aanbieding was. Nu blijkt het product de dag erna zonder aanbieding goedkoper te zijn. En paar dagen voor de aanbieding was hij dus ook gewoon goedkoper. Het gaat hier dus duidelijk om een nep aanbieding.

Als ik de echte prijs wil betalen dan ben ik verplicht te retourneren en exact hetzelfde product opnieuw te laten bezorgen. Ze betalen liever extra retour- en verzendkosten dan gewoon het verschil te vergoeden.

Het gaat overigens niet eens om veel geld, maar het product was tijdens de aanbieding toch bijna 25% duurder. Bij minstens 1 ander product was de 'aanbieding' in werkelijkheid ook een prijsverhoging.

De klantenservice doet niet anders dan zeggen dat prijzen nou eenmaal veranderen.

Stoppen met misleiding en nep aanbiedingen!!!
Compensatie of daadwerkelijk korting (tov standaard prijs bij bol.com) op het product zou een mooi gebaar zijn.

Bol.com
    Beste Jammer,

Dank voor je bericht. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Sheriva van Bol.com
    Bol.com
    Beste Jammer,

Zojuist heb ik je een e-mail gestuurd met meer informatie. Bij deze sluit ik je bericht.

Sheriva van Bol.com

Jammer
Prijzen zijn alweer veranderd. Alsnog wel een tegoedbon gekregen twv het verschil dat ik gezien heb.

Ook een klacht indienen over Bol.com?