Klacht Bol.com: Misleidende info over levertijd, nog steeds niets ontvangen

Consument456

Op 9-11-12 een Sony Xperia Tipo besteld op bol.com. Volgens de website binnen 3-5 dagen bezorgd. Eerst zou het 16-11-12 vermeld worden, wat al eigenlijk te laat is. Nu sturen ze een bericht dat het wéér 1 week later wordt, dus 23-11-12. Volgens de artikelinformatie op bol.com zou het artikel echter binnen 3-5 dagen bezorgd moeten zijn. Dit is de tweede keer dat ik dit meemaak met bol.com. Het is pure misleiding. Hoe gaat bol.com dit voor mij oplossen én van compensatie voorzien?

Spoedige levering en compensatie in bijvoorbeeld een waardebon van 20 euro

Bol.com
    Geachte heer Bulut,U heeft de telefoon besteld met als levertijd drie tot vijf werkdagen op 9 november. De bestelling is op 16 november verstuurd, binnen de aangegeven levertijd van 3-5 werkdagen. Wij begrijpen uw teleurstelling omdat u de telefoon eerder had verwacht. Bol.com
    Consument456
    Mijns inziens is de levering alsnog 1 dag te laat, heb er speciaal voor thuis gezeten en 1 dag vrij genomen. De mail met de melding die ik kreeg op 16 november dat het 1 week later wordt deed niet veel goed.

Consument456

Ook een klacht indienen over Bol.com?