Klacht Bol.com: Misleidende info over levertijd, nog steeds niets ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 15685
Gebruiker
Consument456
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 9-11-12 een Sony Xperia Tipo besteld op bol.com. Volgens de website binnen 3-5 dagen bezorgd. Eerst zou het 16-11-12 vermeld worden, wat al eigenlijk te laat is. Nu sturen ze een bericht dat het wéér 1 week later wordt, dus 23-11-12. Volgens de artikelinformatie op bol.com zou het artikel echter binnen 3-5 dagen bezorgd moeten zijn. Dit is de tweede keer dat ik dit meemaak met bol.com. Het is pure misleiding. Hoe gaat bol.com dit voor mij oplossen én van compensatie voorzien?

De oplossing

Spoedige levering en compensatie in bijvoorbeeld een waardebon van 20 euro

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer Bulut,U heeft de telefoon besteld met als levertijd drie tot vijf werkdagen op 9 november. De bestelling is op 16 november verstuurd, binnen de aangegeven levertijd van 3-5 werkdagen. Wij begrijpen uw teleurstelling omdat u de telefoon eerder had verwacht. Bol.com
  2. Auteur
    Consument456
    Datum
    Mijns inziens is de levering alsnog 1 dag te laat, heb er speciaal voor thuis gezeten en 1 dag vrij genomen. De mail met de melding die ik kreeg op 16 november dat het 1 week later wordt deed niet veel goed.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Consument456
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen