Klacht Bol.com: misleiding

Guido

hallo,

ik heb een spel gekocht bij bol.com bij dit spel stond vermeld dat je een cadeau kaart kreeg van 10 euro, hierbij stond dat je deze pas ontving na een maand na ontvangst van het spel meer stond hier niet bij.
vandaag (17-10-2013) ontvang ik een mail met de code twv 10 MAAR nu is die 10 euro alleen geldig voor games en artikelen EN DIT STOND NIET VERMELD BIJ HET BESTELLEN. ik heb voor de zekerheid op 7-10-2013 nog gebeld met hun eigen callcenter en deze vertlede mij dat de 10 voor ieder product te gebruiken was. ik heb vandaag een kort mailtje gekregen na mijn klacht en hierin stond dat het verevelend was maar het voor hun gebruikelijk is. en dat is nou net wat ik niet wauw horen...

dat de 10 euro tegoed nu te gebruiken is voor elk gewenst product, zoals eerder beloofd via telefoon en via site niet anders is verteld.

Bol.com
    Geachte heer Veldheer,We hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij nemen hierover zo spoedig mogelijk contact met u op.Met vriendelijke groet,Hildebol.com Webcare
    Bol.com
    Geachte heer Veldheer, Vrijdag hebben wij u per e-mail en facebook geinformeerd naar aanleiding van uw klacht. Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest.Met vriendelijke groet, Bol.com Webcare

Ook een klacht indienen over Bol.com?