Klacht Bol.com: Misleiding door BOL bij levering PS4

RdOs

Rond de release van de PS4 heb ik het apparaat besteld bij BOL.com. Ik koos voor BOL omdat ik ten tijde van de bestelling - volgens hun website - nog bij de tweede levering zou horen.
Nu lees ik overal dat mensen die in september hebben besteld nog niet eens hun PS4 hebben, dus ik behoor misschien wel tot de tiende levering. Deze misleiding vind ik schandalig.

Daarnaast heb ik wel meteen per iDeal ruim 450 euro mogen schuiven, dus voor BOL is de buit al wél binnen. Per acceptgiro betalen was voor mij geen optie, terwijl een vriend van mij die mogelijkheid wel had.
De klantenservice is een lachertje, je wordt gewoon afgeserveerd met je vraag/klacht.
Volgende keer voor mij CoolBlue, daar weten ze wél wat service is!

Ik wil mijn PS4 snel ontvangen, zoals BOL eigenlijk heeft beloofd. En op zijn minst wil ik meer inzicht in de wachttijden, zoals iedere koper bij BOL dat (denk ik) wil.

Bol.com
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben uw melding in behandeling genomen en komen hier zo snel mogelijk op terug.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
    Bol.com
    Geachte heer,Zojuist is er telefonisch contact met u geweest.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team