Klacht Bol.com: misleiding reclame bol.com

Geachte mevrouw/mijnheer,

Onlangs kocht ik iets bij Bol.com met een waarde van 23,95 euro.
Prima dan hoef ik geen verzendkosten te betalen. Mooi toch.
Thuis kreeg ik een nota van Bol.com met verzendkosten van 1,99 euro. Niet veel maar toch. Heb gebeld hierover en kreeg te horen ja maar een bepaald artikel moesten ze van een ander bedrijf betrekken en dan geldt het niet want toen kwam ik onder de 20,00 euro. Dit is niet wat Bol.com verteld in hun reclame uitingen.
Zeer misleidend.

Het gaat mij niet zo zeer om het bedrag van 1,99 euro maar Bol.com moet op de vingers worden getikt hierover dat dit niet zo kan.

Bol.com
    Geachte heer Bathoorn,Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.Met vriendelijke groet,
    Gerrit
    Bol.com heeft mij gebeld en heeft mij verteld hoe een en ander gaat. Nu staat er bij de bestelling "kleine lettertjes" het verhaal
    dat het bij een ander wordt betrokken . Maar BOL.COM geeft aan dat verzending boven 20,00 euro gratis is en daar wil ik verandering in zien. Niet de kleine lettertjes etc. De boodschap van Bol.com is en blijft misleidend.
    Ze hebben mij een korting op de verzendkosten gegeven bij een volgende bestelling, prima. Daar
    Bol.com
    Geachte heer Bathoorn,Vorige week hebben we u telefonisch gesproken en tevens een e-mail gestuurd met daarin een toelichting over onze werkwijze en externe verkopers. Helaas kunnen we u, wat betreft de verzendkosten, niet verder van dienst zijn.Met vriendelijke groet,Bol.com Webcare
    Gerrit
    Ik ben nog steeds van mening dat de rclameuiting mensen misleidt.
    Bol.com heeft mij een bedrag van 5.00 euro op mijn BOL.COM account gezet. Prima maar daar gaat het niet om.
    misleiding,misleiding,misleiding is mijn grote probleem bij BOL.COM
    Gerrit
    nog steeds is mijn klacht niet gehoord of zeg liever gehonoreerd door Bol.com

Gerrit

Ook een klacht indienen over Bol.com?