Klacht Bol.com: misleiding reclame bol.com

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 41179
Gebruiker
Gerrit
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Geachte mevrouw/mijnheer,

Onlangs kocht ik iets bij Bol.com met een waarde van 23,95 euro.
Prima dan hoef ik geen verzendkosten te betalen. Mooi toch.
Thuis kreeg ik een nota van Bol.com met verzendkosten van 1,99 euro. Niet veel maar toch. Heb gebeld hierover en kreeg te horen ja maar een bepaald artikel moesten ze van een ander bedrijf betrekken en dan geldt het niet want toen kwam ik onder de 20,00 euro. Dit is niet wat Bol.com verteld in hun reclame uitingen.
Zeer misleidend.

De oplossing

Het gaat mij niet zo zeer om het bedrag van 1,99 euro maar Bol.com moet op de vingers worden getikt hierover dat dit niet zo kan.

5 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer Bathoorn,Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.Met vriendelijke groet,
    Bol.com
  2. Auteur
    Gerrit
    Datum
    Bol.com heeft mij gebeld en heeft mij verteld hoe een en ander gaat. Nu staat er bij de bestelling "kleine lettertjes" het verhaal
    dat het bij een ander wordt betrokken . Maar BOL.COM geeft aan dat verzending boven 20,00 euro gratis is en daar wil ik verandering in zien. Niet de kleine lettertjes etc. De boodschap van Bol.com is en blijft misleidend.
    Ze hebben mij een korting op de verzendkosten gegeven bij een volgende bestelling, prima. Daar
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer Bathoorn,Vorige week hebben we u telefonisch gesproken en tevens een e-mail gestuurd met daarin een toelichting over onze werkwijze en externe verkopers. Helaas kunnen we u, wat betreft de verzendkosten, niet verder van dienst zijn.Met vriendelijke groet,Bol.com Webcare
  4. Auteur
    Gerrit
    Datum
    Ik ben nog steeds van mening dat de rclameuiting mensen misleidt.
    Bol.com heeft mij een bedrag van 5.00 euro op mijn BOL.COM account gezet. Prima maar daar gaat het niet om.
    misleiding,misleiding,misleiding is mijn grote probleem bij BOL.COM
  5. Auteur
    Gerrit
    Datum
    nog steeds is mijn klacht niet gehoord of zeg liever gehonoreerd door Bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gerrit
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen