Klacht Bol.com: Misleiding
Details
De klacht
In december 2014 een CI Module voor Ziggo gekocht bij deze club, kregen we niet aan de praat en na 4 weken gedoe kwamen weer via de zeer behulpzame technische dienst van Ziggo achter dat we zijn misleid, de geleverde module was verouderd, kon zo de vuilnisbak in. Na een keer of 8 heen en weer mailen met de "klantenservice" van bol.com is er maar een conclusie; zoek het lekker uit met je module, de retourtijd is voorbij en daarbij heb je zaken gedaan met een van onze externe verkoper,ga daar maar klagen, wat een schande!!! Nog veel erger vond ik dat in mijn geval een klacht op trustpilot schijnreacties van BOL.COM worden geplaatst"wat jammer dat u niet tevreden bent" en "ik verzoek u om contact met u op de nemen" zijn slechte pogingen een lezer van een recentie op het verkeerde been te zetten, wat een slecht bedrijf!!!De oplossing
excuses en geld terugDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.