Klacht Bol.com: Misleiding

Klachtnummer
# 121761
Gebruiker
Marjan
Datum
2 reacties

Details

De klacht

3 Augustus, één van de mooiste dagen van het jaar, de hele dag binnen zitten wachten op het pakje met camera van Bol.com dat gebracht zou worden. Uiteindelijk werd ik gemaild dat ze tevergeefs langs waren geweest. Je reinste leugens dus.
Ik ben pisnijdig op Bol.com en wil niets meer met ze te maken hebben. Ze hoeven dus ook niet hier op te reageren. Ik kom alleen maar stoom afblazen. Bedankt Klachtenkompas, die mij hiervoor de gelegenheid geeft. Een familielid zal dit verder voor mij afhandelen aangezien het al betaald is.

Marjan

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Hoi Marjan, wat ontzettend vervelend dat het zo is gelopen. Mochten we toch iets voor je kunnen betekenen, horen we het graag in een e-mail naar klantenservice@bol.com. Groet, Michelle webcare bol.com
  2. Auteur
    Marjan
    Datum
    Hallo Michelle,
    Waarom schrijven jullie "Vandaag besteld, morgen in huis" als jullie bezorgers helemaal niet van plan zijn om dit waar te maken?
    Marjan

Ook een klacht indienen over Bol.com?