Klacht Bol.com: Mobiel veel te laat

Klachtnummer
# 28754
Gebruiker
dvd101e
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 06-06 dit jaar een samsung galaxy ace 2 besteld. Levertijd zou 3/6 werkdagen moeten zijn (staat nu nog steeds op de site, lekker handig), na 2 mailtjes van bol: Als de vertraging van uw bestelling onverhoopt oploopt tot drie maanden na de besteldatum, annuleren wij uw bestelling automatisch." DRIE maanden? Ik mag hopen dat het wat minder lang.

De oplossing

Als het toestel niet snel komt, verwacht ik of korting, of de witte variant voor de zelfde prijs, omdat ik nu al twee weken zit te wachten, wat blijkbaar nog niet voldoende is. Ik hoop dat het snel opgelost wordt.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer,Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. U ontvangt zo spoedig mogelijk een inhoudelijke reactie.Met vriendelijke groet,
    bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer Oostdam,Zojuist hebben wij per e-mail gereageerd op uw klacht. Wij hopen u hiermee van dienst te zijn geweest.Met vriendelijke groet,
    Bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?