Klacht Bol.com: Mondkapjes niet conform klassering FFP2 ook al stond dat wel in de beschrijving.

Tuinman

Betreft:
MONDKAP 4 STUKS - (FFP2) - STOFKAP - STOFMASKER - MONDKAPJES - STOFKAPJES – MOUTH CAP – PROTECTION – DUST COVER.
Op 24 februari bestelde ik mondkapjes, FFP2, bestelnummer 2904328630. De bedoeling was dat deze bescherming zouden bieden tegen “corona”.
De kapjes haalde ik op 27 maart uit de “verpakking”. Die verpakking bestond uit een dichtgeknoopt boterham zakje. De kapjes zouden geklasseerd moeten zijn zoals ik wilde: FFP2. Het bleken echter stofkapjes te zijn van inferieure kwaliteit.
De informatie op de website was, naar ik later constateerde dan ook onjuist. Deze stofkapjes zijn niet FFP2 geklasseerd en bieden geen bescherming tegen een virus.
Het lijkt me op z’n plaats als BOL aan afnemers met een waarschuwing laat weten dat deze kapjes geen enkele bescherming bieden tegen het coronavirus.
Overigens, bij nader onderzoek bleek [naam verwijderd door moderator] een uiterst vaag bedrijf!

Ook een klacht indienen over Bol.com?