Klacht Bol.com: Monitor defect geleverd/verstuurd door bol.com

Bloedmaan21

D.o.a. monitor (defect in de doos geleverd) door bol.com en wordt niet omgeruild na herhaaldelijk klagen gedurende 2018. Standpunt, ik heb als consument recht op een ondefect produkt en monitor dient daardoor te worden omgeruild voor een ondefect nieuw exemplaar, zonder extra kosten. Betreft een fysieke schade aan het led scherm (perforatie).

Omruilen voor ondefect nieuw exemplaar zonder extra bijkomende kosten.

Bol.com
    Beste Klant,

Jouw aankoop is van januari 2018 en er is al een inhoudelijke reactie op jouw bericht gegeven.

Jolanda van bol.com

Bloedmaan21
Klacht is voor mij niet opgelost! Klacht wordt nu weer niet verder afgehandeld maar wederom genegeerd door Bol.com. De eerdere inhoudelijke reacties van Bol.com zijn allemaal geen oplossing bij mijn situatie van een D.O.A. geleverde IIYAMA monitor. Het verzoek om een goed werkend (nieuw) exemplaar uit te leveren of een retour aankoopbedrag wordt niet aan voldaan door Bol.com. Zolang dit soort misstanden voortduren (ik zal vast niet de enige gedupeerde zijn) raad ik iedereen af om electronica te kopen bij bol.com. Er is kennelijk geen kwaliteitscontrole op wat ze je toesturen en klachtafhandeling geschied via ai. (je correspondentie inhoud wordt niet daadwerkelijk maar onzorgvuldig gelezen).

Ook een klacht indienen over Bol.com?