Klacht Bol.com: Monitor defect geleverd/verstuurd door bol.com

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 345324
Gebruiker
Bloedmaan21
Datum
1 reactie

Details

De klacht

D.o.a. monitor (defect in de doos geleverd) door bol.com en wordt niet omgeruild na herhaaldelijk klagen gedurende 2018. Standpunt, ik heb als consument recht op een ondefect produkt en monitor dient daardoor te worden omgeruild voor een ondefect nieuw exemplaar, zonder extra kosten. Betreft een fysieke schade aan het led scherm (perforatie).

De oplossing

Omruilen voor ondefect nieuw exemplaar zonder extra bijkomende kosten.

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Klant,

    Jouw aankoop is van januari 2018 en er is al een inhoudelijke reactie op jouw bericht gegeven.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda van bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bloedmaan21
Datum
Uiteindelijke oplossing
Klacht is voor mij niet opgelost! Klacht wordt nu weer niet verder afgehandeld maar wederom genegeerd door Bol.com. De eerdere inhoudelijke reacties van Bol.com zijn allemaal geen oplossing bij mijn situatie van een D.O.A. geleverde IIYAMA monitor. Het verzoek om een goed werkend (nieuw) exemplaar uit te leveren of een retour aankoopbedrag wordt niet aan voldaan door Bol.com. Zolang dit soort misstanden voortduren (ik zal vast niet de enige gedupeerde zijn) raad ik iedereen af om electronica te kopen bij bol.com. Er is kennelijk geen kwaliteitscontrole op wat ze je toesturen en klachtafhandeling geschied via ai. (je correspondentie inhoud wordt niet daadwerkelijk maar onzorgvuldig gelezen).
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen