Opgelost door Bol.com: Monitor die dinsdag besteld was en woensdag zou komen komt nu pas maandag

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 417823
Gebruiker
Lars Prins
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik had bij Bol.com afgelopen dinsdag rond 19:00 uur een computer monitor besteld. Bij deze desbetreffende monitor stond "Voor 23:59 besteld, morgen in huis". Nou top dacht ik, dat is de reden dat ik voor Bol.com kies. Echter kreeg ik de volgende dag helemaal niks te horen over een verzending en kreeg ik ook niks binnen. Nou okee kan gebeuren, gelukkig ben ik doordeweeks vrij dus kan ik het donderdag ook aan nemen. Krikg ik donderdag ochtend een mailtje waarin staat dat ik het pas vrijdag kan verwachten. Ben ik al niet blij mee want de rest van mijn computer onderdelen heb ik allemaal wel op tijd binnen gekregen (was ook niet via Bol.com besteld, dus misschien vandaar) en ontbrak dus alleen nog de monitor. Zonder monitor kun je vrij weinig met je pc. En ja hoor vrijdag was het weer raak, wederom vertraagd en het zou nu dus pas zaterdag middag komen, precies wanneer ik moet werken. Dus ja hoor ik kom thuis uit werk en er ligt een briefje van Postnl waarop staat dat ze me gemist hadden en het pakket ook niet bij de buren gingen afgeven. Eerstvolgende bezorgmoment is nu maandag geworden terwijl ik het woensdag al zou moeten hebben. Dus dat "Voor 23:59 besteld, morgen in huis" beleid is dus ook onzin. Als het nou december was had ik het nog wel begrepen, maar het is mid januari en is er dus geen excuus hier voor. Ik verwacht enige compensatie hier voor want als ik dit had geweten had ik ook absoluut niet de monitor hier besteld.

Gewenste oplossing

Ik wil een compensatie voor mijn onverwachts lange wacht tijd omdat ik misleid ben door de foutieve reclame van Bol.com ("Voor 23:59 besteld, morgen in huis")
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen