Opgelost door Bol.com: Monitor niet geleverd, klantenservice geeft niet thuis.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 432257
Gebruiker
Teun#21
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Afgelopen zondag, 22 maart, de LG 27ul850 besteld via Bol.com. het product zou dinsdag geleverd worden, maar de monitor is nog steeds niet geleverd.

Sinds de bestelling is geplaatst zit de status vast op "Wordt verwerkt". Daarom al meermaals contact opgenomen met de klantenservice. Die maken zich er makkelijk vanaf door antwoorden te geven als; "ik verwacht dat het morgen komt" en "het is op het moment erg druk".

Overigens staat er bij het product nog steeds "vandaag besteld, morgen in huis". Iets wat blijkbaar niet lukt. Dat voelt voor mij aan als oplichting van je klanten.

De oplossing

- Dat er wordt uitgezocht waarom mijn bestelling vertraging heeft.
- Dat de status op de website wordt aangepast als blijkt dat het product niet binnen één dag geleverd kan worden.
- Mijn bestelling dit weekend nog ontvangen

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Teun#21
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen