Klacht Bol.com: Na drie maanden nog niet uitbetaald

Klachtnummer
# 87021
Gebruiker
Tessel
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb begin september een schoolboek verkocht voor 35 euro op bol.com.
Na verkoop ontvang je binnen 4 weken je geld, zijn de mooie praatjes van bol.com.
Helaas heb ik na drie maanden nog steeds geen geld gekregen. Ook ben ik nooit op de hoogte gesteld door Bol.com en heb ik altijd( nu ondertussen al 4/5 keer) gebeld naar bol.com hoe het nou precies allemaal zit. De klant die mijn boek heeft gekocht heeft nog niet betaald en dat is de reden dat ik mijn geld niet binnen heb. Ik heb nu 9 euro verlies geleden omdat ik wel de verzendkosten van het boek heb betaald.

De oplossing

Ik wil op de hoogte woorden gesteld van de gang van zaken door Bol.com en ik wil een vergoeding voor mijn boek+verzendkosten van het boek

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,Wij hebben uw melding in behandeling genomen en we informeren u zo spoedig mogelijk over een passende oplossing.Met vriendelijke groet,
    Sietske van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,
    Ik heb u zojuist per e-mail geinformeerd over uw klacht.
    Met vriendelijke groet,
    Sietske van bol.com
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Tessel,

    Je hebt zojuist een e-mail ontvangen met daarin een passende oplossing.

    Groeten,
    Marieke van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen