Klacht Bol.com: Na lang aan het lijntje te zijn gehouden, geen product!

Klachtnummer
# 84081
Gebruiker
Tamar
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 6 oktober jl. heb ik een babyfoon besteld bij Bol.com. Bij bestelling is gemeld dat de levertijd 3-4 weken kan duren. Wetende dat ik 20 nov ben uitgerekend nam ik de levertijd voor lief. Op 29 oktober kreeg ik het bericht dat de levering is vertraagd. Op 3 nov kreeg ik weer een mail dat de levering vertraagd wordt maar dat het product uiterlijk op 24 nov zal worden geleverd. Tot mijn verbazing kreeg ik vandaag een mail waarin staat dat ze helemaal niet meer gaan leveren!...... Anderhalve maand na bestelling!!! Toen ik belde en vroeg wat ik nu moest, een week voor de uitgerekende datum, is het enige wat ik te horen kreeg: sorry, we kunnen niets meer voor je betekenen. En oh ja, je krijgt 5 Euro korting op je volgenden bestelling bij Bol.com.
Nou, bij hen ga ik nooit iets bestellen dus die 5 Euro mogen ze houden.

De oplossing

Het zou fijn zijn als Bol.com met alle connecties en leveranciers mij een vergelijkbaar (of beter) product kunnen aanbieden (op korte termijn ivm uitgerekende datum) voor dezelfde prijs. Anders verwacht ik een compensatie van ze, dan meer dan luttele 5 euro en niet "bij volgende aanschaf".

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste mevrouw,U heeft zojuist van mij een e-mail ontvangen.Met vriendelijke groet,
    Marieke van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen