Klacht Bol.com: Na te late verzending ook een kapot product binnen

Klachtnummer
# 87302
Gebruiker
Tamarah
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Dinsdagavond heb ik twee producten gekocht bij de bol.com. Op woensdag en donderdag kreeg ik mailtjes dat de producten ipv 4-12 pas op 9-12 verzonden zouden worden. Op 5-12 heb ik driemaal met de klantenservicegebeld. De eerste adviseerde mij de producten te annuleren en zelf aan te schaffen in de stad zodat ik het op tijd binnen had voor Sinterklaas (vieren we op 7-12) de tweede verbrak na een tijd de verbinding. De derde vertelde dat 1 van de twee wel op tijd binnen had kunnen zijn als we niet hadden geannuleerd. We bestelde dit product opnieuw en ontvingen een tegoedbon. Vandaag is het product binnengekomen maar kapot. Ik heb tweemaal met de klantenservice gebeld. De eerste kwam niet verder dan excuus, retourneer het product en koop zelf een nieuwe. De tweede heeft geprobeerd met de middelen die ze had om me te helpen, maar kon me niet helpen. Ik vind het belachelijk dat zo'n logorgaan niet de verantwoordelijkheid neemt voor de fouten die ze maken.

De oplossing

Ik zou graag willen zien dat bol.com zijn verantwoordelijkheid nam/neemt voor de fouten die ze maken. Een oplossing vandaag had kunnen zijn, een koerier sturen met een nieuw hoesje of zorgen dat ik morgen in de zak een gedicht heb met de uitleg en as maandag een nieuw hoesje met een frozenpop o.i.d. Nu ben ik alleen maar een lastige klant die niet mag zeuren dat er van de 9.000 pakketjes die afgelopen week verzonden zijn er is eentje tweemaal mis gaat. Laat als bol.com zien dat je de klant met klacht serieus neemt en je werk goed afhandeld.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
    Met vriendelijke groet,
    Marieke van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte mevrouw,
    Gisteren heb ik u telefonisch gesproken. Hopelijk komt het nieuwe exemplaar vandaag binnen.
    Met vriendelijke groet,
    Marieke van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen