Opgelost door Bol.com: Naar gevoel na heel veel pech bij Bol.com

TamSab

1. We kochten een fiets voor de verjaardag van zoon, kregen een beschadigd showmodel. Partnerverkoper bood aan busje verf en trappers te sturen! Hoe dan!
2. We kochten een Philips TV deze was stuk bij aankomst, heel veel gedoe om hem terug te laten nemen. Eerst mocht het gewoon, daarna werd het in twijfel genomen, foto's filmpjes, en onaardig personeel! Niet netjes!
3. levering afspraak TV niet nagekomen, voor niks vrij genomen voor TV 2 !
4. We kochten weer een TV via een partnerverkoper van bol.com, weer stuk bij levering. Strepen in het beeld.
5. weer gedoe met ruiling, maar god.. he we gaan gewoon door! Volgende TV weer stuk bij levering, plus dode pixels. Strepen hoorde bij het model volgens partnerverkoper! Jaja!
6. geld en cadeaubonnen terug... Dat duurde lang en niemand wist aan wie het lag.. en gaven elkaar de schuld en wij al 3 weken zonder TV! Vrije dagen weg, en niks opgeschoten!
6 Wij huiverig om nog bij andere partners te kopen, al helemaal bij nummer 2... (Hadden al meerdere keren aangegeven dat we bij bol zelf wouden bestellen, niet steeds partnerverkopers) Terwijl hij de LG verkocht die we wouden, maar niet zo goed durfde meer na al het gedoe kozen toch voor advies van Bol.com neem een Samsung, informatie op website was verwarrend, dus nog meer informatie gehaald. TV Besteld, klopt niet.. moet weer terug.
7 Wij willen toch LG bestellen, contact gisteren gehad over ophaling andere en willen bestellen van de LG. Mail gekregen over Partnerverkoper in spam krijgen 2 geen 5 jaar garantie als we bij bol.com bestellen.. het is maar niet anders...

En vanmorgen! Jawel vanmorgen, omdat zowaar bol.com heeft besloten het type zelf aan te gaan bieden.. is de tv geen 799 meer, maar jawel...200 euro duurder! Terwijl hij al geruime tijd voor 799 stond! En de mevrouw die ik vanmorgen sprak, die vond het allemaal maar al te grappig, want ik.. ja ik... (1 stukke fiets, en 3 stukke tv's verder) staat nu als ongeduldige vervelende klant bestempeld. Nou klantenservice mevrouw in Lissabon, met 800 leefgeld in de maand over.. Ik ben ontzettend blij voor u dat u wel 200 euro extra weer kunt missen, maar wij helaas niet. We begonnen met een TV van 365 euro, en nu zitten we al op 799 wat we bereid waren uit te geven.

Oplossen, en ik heb geen idee hoe meer.. maar ik ben volgens mij de enige die vind dat zo met ons omspringen niet netjes is!

Beste klant,

Heel vervelend wat er is gebeurd. Wij nemen dit heel serieus en nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Jolanda van bol.com
    Beste Jolanda,

Bedankt voor je reactie, toevallig heb ik net nog gesproken met de klantenservice.

Durfde eerlijk gezegd bijna niet meer te bellen (voel mij inmiddels net een stalker) maar aangezien de laatste retour ook nog niet is verwerkt, wordt je er zo hopeloos van.

Hun willen het doorzetten naar Special care, echter hebben ze dit als het goed is al een keer eerder gedaan. Ik heb daarvan niets vernomen, en nu is de vraag aan mij of ik het verhaal nogmaals wil delen zodat het weer wordt gedeeld met special care. Ik vraag mij sterk af of dit effect zal hebben, dit doen voelt hopeloos.

Het meest fijne zou toch zijn als er morgen na al die weken een goedwerkende TV voor de deur zou staan (degene die we wouden bestellen), en we dit weekend eindelijk weer normaal kunnen kijken zonder gedoe. Maar begrijp dat dit op korte termijn niet mogelijk zal zijn.

Ik hoop iets van jullie te vernemen, en eindelijk tot een passende oplossing samen te komen.
    Beste Tamara,

Ik heb je zojuist gesproken en ik moet zeggen dat het een fijn gesprek was.
    Wacht de nieuwe TV vandaag even af en controleer of deze echt naar je zin is. Zoals afgesproken neem ik donderdag weer contact met je op.

Groeten,
    Manon van bol.com
    TamSab
    Bedankt Manon voor alle hulp tot dusver, fijn dat we het zo met elkaar kunnen oplossen.
    Beste Tamara,

We hebben intensief telefonisch en mail contact. Omdat ik denk dat deze klacht gesloten kan worden, doe ik dat alvast.
    Groeten, Manon van bol.com

TamSab
Ik wil hierbij laten weten, dat ik ontzettend prettig ben geholpen door Manon. Hele fijne gesprekken en een super afhandeling! Dankbaar voor de oplossingen die zijn geboden en daarbij twee ontzettend blije kids met hun cadeautjes! Super bedankt Manon en Bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?