Klacht Bol.com: Nest hub Max 4 maanden na garantie defect. Verkoper en fabrikant doen niets.

Klachtnummer
# 609971
Gebruiker
Ravenberg1
Datum
2 reacties

Details

Klacht

In Februari 2020 heb ik een Nest hub Max ter waarde van €328 besteld bij Bol.com (geleverd door Trendshare BV). Deze is in Juni 2022 plotseling defect gegaan. 4 maanden na het vervallen van de garantie dus. Het apparaat stond altijd op een vaste plaats op mijn bureau en is nooit gevallen of iets dergelijks. Voor een apparaat van 328 euro verwacht ik toch wel een langere levensduur dan 2 jaar en 4 maanden.
Bol.com verwijst voor een oplossing naar Trendshare BV. Trendshare BV verwijst weer naar Google. De google medewerker liet mij een reset naar fabrieksinstellingen uitvoeren maar dat lukte niet omdat het apparaat natuurlijk niet aan gaat. Daarna gaf hij aan dat die niets kan betekenen omdat de garantie reeds verlopen is.

Gewenste oplossing

Ik wens gratis reparatie of een vervangend product voor mijn Nest hub Max.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Bedankt voor je bericht.

    Dit bericht is in behandeling genomen en je hoort snel van ons.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Xavier,

    Je hebt een e-mail ontvangen van de partner.

    Uiteraard houden wij een vinger aan de pols om te zien of alles naar tevredenheid wordt opgelost.
    Dit bericht wordt hierom gesloten.

    Met vriendelijke groet,

    Jolanda

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen