Klacht Bol.com: Niet aangekomen

Klachtnummer
# 370043
Gebruiker
Ah Ka
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb gisteren een bestelling gedaan voor 23:59 uur en het pakketje ging zogezegd vandaag aankomen wat niet zo is schandalig hoe ze durven te liegen tegen hun klanten !!!

De oplossing

Ik wil een vergoeding omdat ik deze product niet op tijd heb gekregen wat bol.com had beloofd

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Ah Ka,

    Erg jammer dat de bestelling niet op tijd is geleverd! Zou je het bestelnummer kunnen doorgeven? Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen