Opgelost door Bol.com: Niet afleveren goederen maar wel als afgeleverd gemeld worden, niet de eerste keer op dit adres.

Corneetje

Pakket volgens DHL afgeleverd, de gehele dag thuis geweest, stond te witten en niets afgeleverd, Bol.com zegt dat dit niet hun zaak is maar die van de verstuurder. De wet is wel zo krom in deze ik heb tegen Bol.com gezegd dat ik hier niet mee accoord ga en ook zeker niet achteraf ga betalen voor iets wat door DHL niet afgeleverd wordt maar wel als bezorgd te boek staat. Ik ben een zeer vaste klant van Bol.com maar hun horen dit uit te zoeken, het is makkelijk dat je verdient als tussenpersoon maar ik bestel bij hun en niet bij de verzender, schande en ik wil weten wat er nu verder gebeurt. Ook de toon waar ene medewerker met de naam Samuel met mij omging, ik eis respect zeker als zeer goede klant van Bol.com en heb hem ook gezegd dat ik dit tot op de bodem uitgezocht wil zien. Dus bestelling zou geleverd worden, de hele dag stond hij op te bezorgen tussen 08.00 en 18.00 uur, getuige aanwezig hielp met schilderwerk en dus thuis geweest, krijg om half vijf melding dat ze om 11.31 afgeleverd hebben...Bol.com likt zijn wonden maar zorgt ervoor dat de mensen gauw overstappen naar andere verspreiders, Amazon bijvoorbeeld want als spullen niet aankomen ben ik woest. Ik eis van Bol.com excuses en niet zon jochie aan de chat omdat je ze geeneens kan bellen omdat er corona is, godver ik ben mijn zus en moeder verloren in april en hun hebben last van de corona, dat is toch een stuk minder en neem aan dat ze gewoon hun werk moeten blijven doen.

Excuses aanbieden namens Samuel die mij een iets te grote mond had en ik heb geleerd op mijn leeftijd dat vaste klanten gekoesterd dienen te worden en niet afgewimpeld, dat is één, ten tweede wil ik dat uitgezocht waarom DHL hier niet geweest is en toch de melding maakt van bezorgd.

Corneetje
    Ik koop iets bij jullie, ben een zeer goede klant maar snap dat jullie je klanten graag doir verwijzen naar Amazon.com, ik zal de preorder bestellingen nu ook weghalen en deze bestelling wordt betaald. Ik vind jullie een beetje laf omdat jullie wel verdienen aan de tussenhandel maar dan ineens je handen af van alles zo wetkt het niet en zeker geen grote mond van de klantenservice want die vreet ik op met huid en haar, op mijn leeftijd eis je respect en terechte oplossingen. Ik zal via social media Amazon als betere optie aanprijzen maar er wordt dus niet betaald. Of werken jullie samen wn is er sprake van verduistering van goederen want dit doet jullie wederom geen goed. Succes en ik haal nu mijn toekomstige preorders weg. Ik heb gemaild naar de verstuurder maar ik bestel bij jullie en dat is helemaal fout hoor ik. Want jullie lullen je net zoals Dhl en de Post er onderuit ik vind het een vorm van diefstal en dus aangifte waard.

Corneetje
Verder maar niet meer over hebben maar seer netjes afgehandeld door mijn hofleverancier Bol.com.

Ook een klacht indienen over Bol.com?