Klacht Bol.com: Niet bestellen door fouten bol.com.

noel123

In al de jaren dat ik klant ben bij bol heb ik bij pas 2 bestellingen problemen ervaren. Altijd top service! Bij de eerste bestellingen die fout ging ergens midden 2016 heb ik uiteindelijk een oplossing gekregen voor een foute levering! Begin 2017 ongeveer kwam de volgende bestelling ( deze was bij een externe verkoper ) ik bestelde een zaklamp, levertijd was 2 werkdagen als ik me niet vergis. Ik had hem ook vrij snel in huis. Volgens mij de dag na bestellen al. De bestelling was helaas ook incompleet, en had alleen de verpakking van de zaklamp, de lamp zelf zat er niet in. Hiervoor gebeld met bol, en kreeg ik als antwoord wij gaan dit voor u nakijken, u krijgt later bericht. 4 dagen verder nog steeds geen bericht ik weer gebeld, kreeg ik als antwoord dat ik maar contact moest opnemen met de externe verkoper, zei konden na een telefoontje ook niks voor mij betekenen, betalingen etc gingen via bol.com. Weer gebeld met bol, en kreeg ik te horen dat ik een nieuwe zou krijgen. daar heb ik dan weer een weekje op gewacht, nog steeds niets in huis.. ( ik had voor achteraf betalen gekozen ) omdat ik op dat moment niet kon betalen met de bankpas, mijn raboscanner was defect. Ik had die bestelling uiteraard nog niet betaald, lijkt me logisch als ik niets ontvang. bol medewerkers gaven mij gelijk erbij. Ze gingen na 4 telefoontjes eindelijk een onderzoek starten. Daar kwam uit dat het gewoon geleverd werd, ik weer gebeld en alweer alles uitgelegd! Toen had ik een man aan de telefoon bij bol, ik had inmiddels al incasso kosten opgelopen! Die stelde in ieder geval voor aan mij om gewoon de daadwerkelijke kosten te betalen voor de zaklamp, en dan verder te handelen in het onderzoek. Achteraf kon ik deze dan terug krijgen. Al met al 38.50 betaald, voor helemaal niks.. En wat doet bol? helemaal geen flikker. Nog wat leuks, ik kan niet meer bestellen bij bol sinds dien. Omdat ik "teveel" bestellingen heb opgegeven die niet geleverd zijn. Nou bol, is het jullie fout of de mijne dat pakketjes niet 100% geleverd worden? Dit was dan op mijn adres, ik woon hier nog niet ontzettend lang, dus heb het vermoeden dat gekeken word naar ook de oude bewoners? Want voor de oude bewoners krijg ik tot de dag van vandaag regelmatig nog incasso brieven of rekeningen.

Dat geld voor die zaklamp zou ik zeker graag terug willen, maar dat interesseert mij het minste. Wat mij het meeste interesseert is mijn bol account wat nu geblokt is, en ik graag weer zou willen kunnen gebruiken om te bestellen op mijn adres.

Bol.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

noel123
    Is dit de manier van zaken doen? Klanten laten betalen voor iets wat nooit aangekomen is? En vervolgens niets ermee doen? Graag zsm reactie!
    Deels opgelost.

Ook een klacht indienen over Bol.com?