Opgelost door Bol.com: Niet bezordge spullen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 380607
Gebruiker
The Ghost
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bij Bol.com heb je een extra server "Select Service" waarvoor je betaald en dan heb je de keuze om dingen ook op zondag te laten bezorgen.
Deze service is pure oplichting, volgens Roeland van de klanten service heeft Post NL lak aan deze betaalde service en heeft ieder pakketje de zelfde status voor hun.

Ik heb dus betaald voor een service en zou vandaag een pakket ontvangen, nu durft Post NL te beweren dat ik niet thuis was en komen ze op maandag weer, maar dan ben ik er zeker niet.

De service medewerker van Bol wil niet antwoorden op de vraag waar ik dan voor betaal met selet service en als het te moeilijk word wenst hij je een fijne avond en veel succes.

Wat een super service.

De oplossing

Geld terug voor een service die geen teogevoegde waarde heeft

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Wij hebben je bericht gelezen. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Bij deze sluit ik je bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
The Ghost
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vriendelijke dame gesproken van Bol, beter als verwacht na de chat van gister. Er is een zeer nette oplossing geboden en hebben het netjes opgelost, het probleem ligt zeer duidelijk bij de vervoerder, die word daar ook zeker op aangesproken.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen