Klacht Bol.com: Niet gereageerd op me klacht

Klachtnummer
# 46584
Gebruiker
WeeLTJuH
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ze reageren niet op me klacht! Gaan ze zo met mensen om? Als jullie niet reageren, ga ik verdere stappen ondernemen, want heb het bewijs dat jullie totaal iets verkeerd opgestuurd hebben, dan beloofd door de telefoon voor me jongste zoontje. Wat voor de kerst was en nog niet op gereageerd is. Zou het fijn vinden als ze erop zouden reageren!

De oplossing

Dat mogen ze zelf verzinnen als ze maar eens contact opnemen. Wacht ik allang op!

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte mevrouw,Zojuist bent u per e-mail geinformeerd.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
  2. Auteur
    WeeLTJuH
    Datum
    14 Januari zei u 3-5 werkdagen. Dat is toch wel een beetje veel meer. Is dit de enige oplossing die jullie kunnen bieden? Is nu al de derde of vierde x over 1 bestelling dat jullie het niet nakomen. Zo kan je niet met klanten omgaan.