Klacht Bol.com: Niet handelen volgens wet, betaald geld per ommegaamde terug storten

Klachtnummer
# 443488
Gebruiker
K
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Earbuds retour gezonden volgende dag.
Verkoper Heerdink geeft aan dat het retour geweigerd wordt iv beschadiging van het doosje.
Het doosje is absoluut niet beschadigd door ons, het is in alle voorzichtig heid de vokgende dag terug gezonde. Heb achter het geld moeten aanbellen, vervolgens ontvang ik een mail over bovenstaande. Ik eis dan ook per ommegaande het geld terug van mijn dochter op haar rekening. Juridisch mag en kan dit niet. Zie wet verkoop op afstand.

De oplossing

Het bedrijf moet het gesoaarde geld van mijn dochter je terug storten op haar rekening.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen