Klacht Bol.com: Niet kunnen annuleren van de incasso door bol.com

kleinkind

Ik heb een retourmelding gedaan van een reisgids, die ik reeds had geannuleerd, maar later toch geleverd. deze geretourneerd via kiala. Zag op mijn overzicht dat deze retourmelding was gemeld. vervolgens mails gehad van bol. com, echter deze niet geopend daar ik dacht dat het reclame was. toen een brief met een aanmaning, direct gereageerd naar bl.com. door de medewerker bevestigd dat dit een fout was en hersteld zou zijn. 1 maand later een incasso bureau met een zeer agressieve benadering. wederom gebeld met bol.com, konden de incasso niet intrekken, ook al hadden zij een fout gemaakt. na veel verschillende telefoontjes en mails(welke allemaal in mijn bezit, krijg ik geen enkele reactie van de klantenservice van bol.com, ook al beloven ze steeds te reageren enz. het is te gek dat een bedrijf een opdracht geeft tot incasso en deze niet meer kan intrekken? Al met al kost dit heel veel tijd en ergernis. het irriteert buitengewoon dat men niet reageert. kunt u iets voor me betekenen?

Ik wil compensatie en een gemeend excuus van het bedrijf. ik ben een hele goede klant van bol.com overigens

Bol.com
    Beste Titia,
    Jouw bericht hebben we in behandeling genomen en je ontvangt zo snel mogelijk een reactie.
    Jolanda bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?