Klacht Bol.com: Niet kunnen verzilveren cadeaubonnen en onbeschoftheid van de meest medewerkers.

Klachtnummer
# 394324
Gebruiker
Bobbie Jack Russell
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wou cadeaubonnen verzilveren, bleek een onmogelijkheid. Kon ook niet bij de bestelling invoeren. Dat gaat alleen in het allereerste beginscherm. De nummers gekopieerd, bleek het ongeldig te zijn of was aan mijn account gekoppeld, maar nogmaals verzilveren is tot heden ten dagen niet mogelijk. Je moet zelf ook opletten of er wel cadeaubonnen zijn. Ik keek toen, en m'n ogen rolde m'n kassen uit, we zes stuks waarvan de duurste verlopen was. Ben toen gaan chatten, had m'n caps lock aan, daar was mevrouw niet van gediend, ik moest het onmiddellijk uitzetten. Heb nog verweerd, dat iemand misschien slecht kon zien, maar geen enkele compassie harerzijds. En ook altijd maar meteen met je en jou en jij aangesproken worden, al diverse malen aangegeven dat, dat niet hoort, maar dat is hun beleid. volgens mij geven ze een hele andere betekenis aan dat woord, naar hunzelf toe!! Nee hoor Bol is beste klantenwinkel van Utrecht!! toegeven, en dreigde weg te gaan wat ook dus gebeurd is!
En Billie moet nog, nog, nog nog, steeds bijleren.

De oplossing

Dat kunnen ze niet of liever gezegd, dat Willen ze niet!!

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Bobbie Jack Russell,

    Vanaf aankoopdatum is de cadeaukaart drie jaar geldig. Dit staat vermeld op de achterzijde van het karton waar de cadeaukaart op is geplakt. Ook staat er op de cadeaukaart een verwijzing naar de voorwaarden. Bij de voorwaarden heb je een saldochecker en een geldigheidschecker.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen