Klacht Bol.com: Niet kunnen verzilveren cadeaubonnen en onbeschoftheid van de meest medewerkers.
Details
Klacht
Wou cadeaubonnen verzilveren, bleek een onmogelijkheid. Kon ook niet bij de bestelling invoeren. Dat gaat alleen in het allereerste beginscherm. De nummers gekopieerd, bleek het ongeldig te zijn of was aan mijn account gekoppeld, maar nogmaals verzilveren is tot heden ten dagen niet mogelijk. Je moet zelf ook opletten of er wel cadeaubonnen zijn. Ik keek toen, en m'n ogen rolde m'n kassen uit, we zes stuks waarvan de duurste verlopen was. Ben toen gaan chatten, had m'n caps lock aan, daar was mevrouw niet van gediend, ik moest het onmiddellijk uitzetten. Heb nog verweerd, dat iemand misschien slecht kon zien, maar geen enkele compassie harerzijds. En ook altijd maar meteen met je en jou en jij aangesproken worden, al diverse malen aangegeven dat, dat niet hoort, maar dat is hun beleid. volgens mij geven ze een hele andere betekenis aan dat woord, naar hunzelf toe!! Nee hoor Bol is beste klantenwinkel van Utrecht!! toegeven, en dreigde weg te gaan wat ook dus gebeurd is!En Billie moet nog, nog, nog nog, steeds bijleren.
Gewenste oplossing
Dat kunnen ze niet of liever gezegd, dat Willen ze niet!!De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.