Opgelost door Bol.com: niet leveren/ pakket kwijt

Daniel

k heb een klacht en wens gecompenseerd te worden voor het aan mij gedane leed.
Ik zal het verhaal uitleggen:

Zaterdag is mijn monitor overleden, toen heb ik via bol een nieuwe besteld daarbij wist ik dat het mogelijk was ook zondag te laten bezorgen ( tegen een meer tarief) Hier heb ik dus ook bewust voor gekozen ivm dat ik mijn pc ook zakelijk gebruik.
Zo zou ik geen probleem hebben met mijn werk. Later bleek dat dit toch niet was gelukt met een excuus en dat het dinsdag geleverd zou worden.
Hier heb ik later na enige worden vrede mee genomen want hij zou dinsdag dan geleverd worden.

Hier was ik dus al niet tevreden.
Nu, vandaag dinsdag geen monitor. Ik post nl bellen waar is mijn pakket "geen idee meneer, we hebben het niet ontvangen van bol"
Ik bol bellen, na enig onderzoek van jullie kant "we moeten een onderzoek starten"
Tevens heb ik hier nog over de chat met jullie gesproken, deze meneer kon ook niets voor mij betekenen. Ik voel mij niet begrepen en verwaarloosd als klant.

Ik vind dit onacceptabel. ik moet nu dus weer dingen gaan regelen zakelijk als prive
ik vind dat hier een compromis meer dan op zijn plaats is. Nogmaals het kan zomaar nog een week duren voordat er iets bekend is. Dit is mij verteld vanuit jullie kant,
en dat alles heeft te maken met het feit dat het om meer dan een bepaald bedrag gaat.
Wat tevens mijn geld is dat ik naar jullie heb overgemaakt. Nu moet ik dus voor een aantal dagen weer dingen gaar regelen op mijn werk. Plus het feit dat ik nu twee keer voor niks thuis gebleven ben om het feit dat het pakket zou komen dat nooit is gekomen.

Het had Bol.com gesierd als ze mij een nieuwe monitor op hadden gestuurd en dit intern samen met post nl uit hadden gezocht. Nu moet ik op de blaren zitten omdat omdat bol.com tot twee keer toe zijn afspraken niet na komt.

Zoals eerder vermeld vind ik een schadevergoeding hier op zijn plaats. Gezien het probleem dat ik hier met jullie heb, hoop ik dat jullie mij een passende vergoeding kunnen bieden.
Zo kunt u klanten niet behandelen!

Groeten
Daniel Graper

een compensatie

Bol.com
    Beste Daniel,

Wij hebben je bericht gelezen. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Sheriva van Bol.com
    Daniel
    Bol.com heeft mij een passende oplossing geboden.
    Uiteindelijk netjes afgehandeld.

Daniel
Een tegoedbon en de monitor opnieuw geleverd

Ook een klacht indienen over Bol.com?