Opgelost door Bol.com: Niet leveren wat op WEBsite staat en dan verwijzen naar toeleverancier.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 43694
Gebruiker
RuudKors
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Bij Bol.com op hun website besteld: 3 maal "Gimpet rollis kaas - 3 ST à 936 GR." Ik heb middels mijn Credit Card aan Bol.com betaald. Ik verwachtte minimaal 2808 gram kaassnoepjes te ontvangen en eigenlijk 3 maal zoveel (het is maar hoe je de aanbieding leest). Ik ontvang 9 doosjes met 50 gram elk ofwel 450 gram; veel te weinig dus. Als ik klaag verwijst men mij naar de toeleverancier en de verkoopvoorwaarden van Bol.com op de website. Ze weigeren verantwoordelijkheid te nemen voor deze foute levering (of foute informatie op hun website). Ik voel me opgelicht en zou graag steun krijgen om dit probleem op te lossen.

De oplossing

Nalevering van wat werd aangeboden minus wat reeds werd geleverd..

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer Korswagen, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.Met vriendelijke groet,
    Bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer,Zojuist is er telefonisch contact geweest en is hieruit een oplossing gekomen.Met vriendelijek groet,
    Bol.com Webcare Team
  3. Auteur
    RuudKors
    Datum
    De gevraagde nalevering zal plaatsvinden tot het gewicht dat ik verwachtte. Ik wacht af.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RuudKors
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen