Opgelost door Bol.com: Niet leveren wat op WEBsite staat en dan verwijzen naar toeleverancier.

RuudKors

Bij Bol.com op hun website besteld: 3 maal "Gimpet rollis kaas - 3 ST à 936 GR." Ik heb middels mijn Credit Card aan Bol.com betaald. Ik verwachtte minimaal 2808 gram kaassnoepjes te ontvangen en eigenlijk 3 maal zoveel (het is maar hoe je de aanbieding leest). Ik ontvang 9 doosjes met 50 gram elk ofwel 450 gram; veel te weinig dus. Als ik klaag verwijst men mij naar de toeleverancier en de verkoopvoorwaarden van Bol.com op de website. Ze weigeren verantwoordelijkheid te nemen voor deze foute levering (of foute informatie op hun website). Ik voel me opgelicht en zou graag steun krijgen om dit probleem op te lossen.

Nalevering van wat werd aangeboden minus wat reeds werd geleverd..

Bol.com
    Geachte heer Korswagen, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.Met vriendelijke groet,
    Bol.com
    Geachte heer,Zojuist is er telefonisch contact geweest en is hieruit een oplossing gekomen.Met vriendelijek groet,
    Bol.com Webcare Team
    RuudKors
    De gevraagde nalevering zal plaatsvinden tot het gewicht dat ik verwachtte. Ik wacht af.

RuudKors

Ook een klacht indienen over Bol.com?