Klacht Bol.com: Niet nakomen levering + slechte informatie verstrekking

Pierre

Woensdag besteld voor leveren 'savonds in huis. In de loop van middag 1 deel van levering wel verzonden tweede deel niet. Daarop kwam "Levering vertraagd" hierop verder geen enkele informatie voorziening de dag zelf nog gebeld. Hierop kwam dat het product opeens niet leverbaar was en er intern moest na worden gekeken of en hoe het nog beschikbaar is. Binnen twee dagen reactie en ik zou gebeld worden echter na twee dagen geen reactie en zelf maar contact weer opgenomen. Waaruit blijkt dat ze het producten niet meer leveren. Je gaat een verkoop contract aan echter door je eigen interne wanprestatie lever je niet. Vervolgens gedwongen ander product te kopen tegen hogere prijs en annuleren eerste levering. In het kort echt teleurstellend en na jarenlang regelmatig online te bestellen via bol.com ben ik nu wel genezen, mede dankzij de slechte informatie voorziening en ondermaatse service. En dat proberen af te schepen met een waardebon van 3,5 euro is echt te bizar voor woorden. Dat is het minste aangezien die kosten ook verbonden zijn aan zelfde dag levering!

Schade vergoeding + compensatie door duurdere set te moeten kopen wegens niet nakomen levering.

Bol.com
    Beste klant,

Goed dat u hier een melding van maakt. Mijn excuses voor het ongemak. Uw klantgegevens zijn gevonden. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.

Vriendelijke groet,
    Imro
    bol.com
    Bol.com
    Beste klant,

Wij hebben via de mail contact gehad en heb ik u een compensatie voor het ongemak aangeboden. Mocht er verder nog iets zijn, dan kunt u altijd reageren op mijn e-mail. Ik help u dan graag verder.

Vriendelijke groet,
    Imro
    bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?