Klacht Bol.com: Niet nakomen van bestelling, zelfs niet dat het voor de 2e keer bevestigd is

Restyle

Bol.com annuleert overeenkomst ivm “kennelijke vergissing. Naar aanleiding hiervan telefonisch contact opgenomen en toezegging gekregen dat het product alsnog geleverd zou worden en dit per e-mail bevestigt zou worden!! Naar aanleiding hiervan opgehangen maar na een uur geen mail gekregen. Nogmaals telefonisch contact opgenomen en blijkt dit niet mogelijk te zijn en heeft de betreffende medewerker geen case aangemaakt en kunnen zeverder niets betekenen

Alsnog levering van de bestelde goederen

Bol.com
    Beste meneer Stegenga,

Op basis van uw bericht heb ik uw dossier teruggevonden. Er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen.

Vriendelijke groet,

Charlotte van bol.com
    Bol.com
    Beste klant,

Zojuist heb ik u een e-mail gestuurd met betrekking tot uw klacht. Dit antwoord is leidend.

Mocht er verder nog iets zijn, dan kunt u reageren op mijn e-mail. Ik help u dan graag verder.

Ik wens u nog een fijne dag verder.

Groet,
    Imro
    bol.com

Restyle
Geen oplossing, gewoon een standaard reactie waaruit blijkt dat mijn bericht überhaupt niet is gelezen.

Ook een klacht indienen over Bol.com?