Opgelost door Bol.com: Niet nakomen van levertijd, voor 23.00 besteld volgende dag in huis..volgende dag mail...gaat weekje later worden...

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 106198
Gebruiker
AMAaftink
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Woensdagavond 15 april heb ik een product bij bol.com besteld, vooral omdat ik het dan de volgende dag nog in huis zou krijgen. In de bevestigingsmail staat ook duidelijk dat de dag van bezorging 16 april zou zijn. Kon zelf nog aangeven of het voor of na 18:00 wilde ontvangen....Ik heb afspraken verzet zodat ik thuis kon zijn. Vervolgens krijg ik 16 april mail dat het product 22 april geleverd gaat worden...vaag

De oplossing

Vandaag , 16-4 alsnog leveren!!!

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste meneer, mevrouw,
    Zojuist hebben we je klacht in behandeling genomen. We komen er zo spoedig mogelijk bij je op terug.
    Groeten, Sietske van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste meneer, mevrouw,
    Mijn collega heeft inmiddels telefonisch contact met je opgenomen en jullie zijn samen tot een passende oplossing gekomen.
    Groeten, Sietske van bol.com
  3. Auteur
    AMAaftink
    Datum
    18-4 product ontvangen. Keurig te woord gestaan door klantenservice.....

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AMAaftink
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen