Opgelost door Bol.com: Niet ontvangen producten

content Opgelost
petermol

Inmiddels meerdere keren bij bol.com bestellingen geplaatst en tot voor kort is dit eigenlijk zonder (al te grote) problemen goed gegaan. Ik heb dan ook altijd het volste vertrouwen gehad dat ze bij bol.com de zaken netjes voor elkaar hebben. Een aantal weken geleden een product besteld met de optie om dit de volgende dag in huis te hebben en voor extra zekerheid hier zelfs de optie/product Select bij besteld want dit werkt volgens bol.com nog beter…. helaas het pakket was er zaterdag niet maar ook ik snap wel dat dit natuurlijk gewoon een keer kan gebeuren, nieuwe afleverdatum werd de maandag er op maar wederom op maandag geen pakket, dinsdag geen pakket etc. etc. contact opnemen met Bol.com en wordt gevraagd nog even geduld te hebben als het er donderdag niet is dan nog maar even contact opnemen is het pakket er dan nog niet dan wordt er een onderzoek ingesteld en krijg je hier uiterlijk dinsdag reactie op. De donderdag daarop nog altijd geen gehoor van Bol.com dus ik ga er zelf maar weer achteraan en krijg nu wederom te horen nog een paar dagen te wachten… dit gebeurd zo nog een aantal keer.

Het gevoel dat ik elke keer met een kluitje in het riet word gestuurd doet mij uiteindelijk besluiten contact op te nemen met de klantenservice en hier geef ik vervolgens netjes aan de order te willen annuleren, bol.com in gebreke te stellen en het betaalde bedrag op korte termijn terug verwacht op mijn rekening.

Tot mijn grote verbazing wordt dit niet geaccepteerd en moet ik wachten tot ik. het pakket ontvang waarop ik deze kan retour zenden en vervolgens mij geld terug krijg… iets waar niemand bij bol.com mij opheldering over kan geven.

Het punt is dus dat als je iets besteld, betaald en het pakket vervolgens wordt verzonden je niks meer kunt doen bij bol.com, komt het pakket vervolgens in niemandsland en weet niemand hoe of wat dan heb je als klant bij bol.com. een probleem, een probleem waar ze je helaas niet bij kunnen helpen en waar je continu wordt verteld toch echt nog even geduld te hebben.

Zoals ik in het begin heb aangegeven heb ik altijd met veel plezier en vertrouwen mijn bestellingen bij bol.com geplaatst maar nu er zich een keer problemen voor doen is de mate van misinformatie en mogelijkheden bij bol.com voor mij reden om hier nooit meer te bestellen.

Ik wil mijn order annuleren, geen product ontvangen deze dus ook niet retourneren en mijn geld terug op mijn rekening.

petermol
Als het goed is krijg ik netjes mijn geld teruggestort op mijn rekening.

Ook een klacht indienen over Bol.com?