Opgelost door Bol.com: Niet ontvangen van pakket

Wat een pokkezooi bij Bol.com 😡
Bestel vrijdag een tablet voor onze dochter (voor sinterklaasavond) en wij de hele zaterdag thuis gebleven om het pakket in ontvangst te nemen. Op gegeven moment kijk ik in de Track&Tracé en zie ik tot mijn grote verbazing dat het pakket is afgeleverd. Da's vreemd zeg! Ik gebeld met bol.com en klantenservice geeft aan dat ze vaker het pakket op afgeleverd zetten en dit klopt inderdaad dus ook de hele avond gewacht. Helaas geen pakket..... Vanmiddag weer gebeld en ze gaan een onderzoek starten. Iedereen weet dat dit 2 weken kan duren. Ik heb nieuws voor jullie, over 1 dag hebben wij het pakket nodig! Regel het even lekker zelf met Post.nl en zorg dat jullie klanten hier niet de dupe van zijn😡

Zorgen dat ik morgen het pakket in huis heb!

Bol.com
    Beste klant,

Uw bericht is gelezen en er zal zo snel mogelijk contact met u worden opgenomen.

Milly van bol.com

NardyW
Ik heb mijn pakket alsnog ontvangen en er is pro-actief gereageerd door de medewerkers. Eind goed, al goed

Ook een klacht indienen over Bol.com?