Klacht Bol.com: Niet op acceptgiro kunnen betalen

Klachtnummer
# 112480
Gebruiker
asmet1
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Hierbij wil ik een klacht indienen! Heb inmiddels al voor €3000 bij jullie besteld en betaald. Ik heb nog nooit iets bij jullie op acceptgiro besteld maar tot mijn verbazing kwamen jullie vandaag met de informatie dat ik niet kan bestellen omdat er een openstaande factuur is.Een simpel pannetje van 30 euro kan ik niet met acceptgiro betalen. Inmiddels 3 weken bezig en jullie hebben mij al 4 keer gezegd dat deze blokkade is opgeheven. Eerste paar keer wisten jullie mij te vertellen dat het aan de producten lag, die waren fraude gevoelig. Nou heb meerdere producten geprobeerd en jullie kunnen mij niet wijsmaken dat jullie gehele assortiment fraudegevoelig is. En met klap op de vuurpijl kreeg ik vandaag dus een email met dat er iets openstaat op mijn account.Werkelijk waar ik weet niet of ik ooit nog wat ga bestellen bij jullie, want ik krijg niet echt het idee dat jullie mij als serieuze klant behandelen. Dit terwijl ik de afgelopen maanden voor meer dan €3000heb besteld bij jullie.

Gewenste oplossing

Blokkade opheffen!!!!!!!!! Anders ben ik weg.

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste mevrouw, Zojuist heb ik uw klacht in behandeling genomen en uw vraag uitgezet bij mijn collega. Ik begrijp dat u graag uw bestellingen plaatst zoals u bij ons gewend bent en op z'n minst duidelijkheid wilt. Zodra ik terugkoppeling heb, informeer ik u direct. Groeten,
    Priscilla van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen