Klacht Bol.com: Niet op tijd geleverd

Wil

Een bestelling gedaan bij bol.com begin november. Playmobil dino expeditie set. Deze had een levertijd van 5 weken en zou precies op tijd voor de verjaardag van mijn zoon geleverd worden. Na vijf weken op de dag van bezorging een mailtje dat het product niet meer geleverd kan worden. Terwijl deze op bol.com werd aangeboden voor een prijs van 184 euro met een levertijd van 4 dagen (zelf besteld voor 53 euro). Hier een klacht over ingestuurd met als reactie dat mijn gehele bestelling werd geannuleerd. Snel een ander doos van playmobil besteld. Die geen levertijd heeft en de volgende dag in huis zou zijn. Helaas geen pakket bezorgd en geen garantie dat hij morgen bezorgd word. En dus geen garantie dat mijn zoon zondag een kado voor zijn verjaardag krijgt. Aangezien met de feestdagen voor de deur overal de grote playmobil dozen uitverkocht zijn.

Ik wil graag dat er op 29 november een pakket word geleverd. Dat ze kunnen garanderen dat er iets op tijd word geleverd. En een compensatie voor het wachten op een pakketje van 5 weken om het te vervolgens te annuleren als je er een klacht over in dient. Om vervolgens het nieuwe pakketje ook niet op de beloofde tijd te bezorgen. Ik vind het schandalig aangezien ik hier al jaren bestel. Mag wel wat vriendelijker om gegaan worden met vaste klanten in plaats van een mailtje excuses maar hier kunnen wij niks aan doen.

Wil
    Helaas word er vandaag ook nog niks geleverd. Want de leverancier heeft weer problemen. Reactie van bol.com de standaard mail die we al 3x hebben gehad sorrie voor het ongemak u mag de bestelling annuleren.
    Bol.com
    Beste mevrouw,
    Per e-mail hebben wij contact gehad over uw klacht, helaas heb ik niet meer van een gewenste oplossing kunnen voorzien.
    Groeten, Sietske van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?