Klacht Bol.com: Niet optijd leveren (wel extra rekenen).

LG

Ik heb zaterdag een tv beugel besteld bij de afronding kon je kiezen wanneer er geleverd word, gezien ik de volgende dag niet hoef te werken heb ik er voor gekozen dat het 0,99 cent extra kost om de levering op zondag te krijgen.

Zondag de hele dag thuis geweest en track en tracé bekeken, levering zou tussen 15:20 en 17:20uur geleverd worden, echter stond er na half 6 op track en tracé dat het wellicht later kwam en dat er vertraging is opgelopen, tot 20:00 nog niks mogen ontvangen.

Nu heb vandaag gebeld met Bol.com, volgens de persoon zou mijn zending gewoon onder weg moeten zijn.

Echter zie ik vandaag in mijn BOL.COM account bij de verzending status dat het pakketje nog moet opgehaald worden bij bol.com.

Tevens vroeg ik om mijn extra betaalde geld (0.99 euro) i.v.m. de speciale levering op zondag. Deze krijg ik nu terug te zien in mijn account, maar ik wil het gewoon op mijn rekening, en niet in me account als tegoed. Ik ben niet van plan meer hier te kopen.

op me rekening die 0.99 cent.

Bol.com
    Beste Lars,

Bedankt voor je melding. We hebben je gegevens kunnen vinden in ons systeem en er neemt zo spoedig mogelijk iemand contact met je op.

Groet, Didi van bol.com
    LG
    Beste,

Nu is het zo dat mijn bestelling nog steeds niet is geleverd, ik neem speciaal vrij om het pakketje te kunnen ontvangen, 3 dagen vind ik nu wel bizar. En het antwoord wat ik krijg bij BOL.COM is morgen meneer. Terwijl de Track and trace aan geeft vandaag.

Ik had de beugel beter bij de MEDIA MARKT kunnen halen, dan was ik uiteindelijk goedkoper uit geweest. Nu kost het me al 3 vrije middagen. En veel frustratie.

Ze hebben nu de bestelling opnieuw gedaan, omdat hij spoorloos is.
    Bol.com
    Beste Lars,

Zojuist hebben we telefonisch contact gehad en zijn we samen tot een oplossing voor je probleem gekomen.

Vriendelijke Groet, Didi van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?