Klacht Bol.com: niet retour kunnen sturen

woest

onbeschoft behandeld door de klantenservice. Heb een Huggo Boss horloge besteld via bol.com. Kan hem nergens retour sturen bij een DHL punt omdat hij uit Duitsland komt. Medewerker gooit gewoon de telefoon erop aso! Ben bij verschillende DHL punten geweest en 10 minuten aan de telefoon gehangen wat 95 cent per minuut kost.Ben woest nooit meer iets bestellen bij bol.com. Wil mij 300 euro terug!!!

geld terug en pakket retour

woest
    Ben gewoon woest op de persoon die ik aan de telefoon heb gehad. Onbeschoft persoon die de telefoon erop gooide omdat het waarschijnlijk te ingewikkeld voor hem was. Jullie mogen daar wel wat aan doen . Professioneel personeel die klanten netjes te woord staan!
    woest
    Netjes geholpen door de winkel uit Duitsland. Maar zeker niet netjes geholpen door bol.com. geen reactie als je aangeeft onbeschoft behandeld te zijn door de klantenservice. Kunnen ze de opname mooi gebruiken wat ze altijd aangeven voor trainings doelen.
    Bol.com
    Hi Antje,

Wat betreft je horloge is het gelukkig geregeld. Gelukkig maar.

Er wordt zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen over jouw ervaring met onze klantenservice.

Jolanda van bol.com
    Bol.com
    Beste woest,

Ik heb je voicemail ingesproken en een e-mail gestuurd. ik hoor graag wanneer het uitkomt.

Groet,
    Tim van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?