Bol.com is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door Bol.com: Niet terugbetalen ondanks herroeping door bol.com
Details
De klacht
Bij bol.com op de website een product gekocht welke geleverd werd door een externe partij. Pakket bleek al eens geopend te zijn dus binnen 3 dagen na levering herroepen en op 21 oktober teruggestuurd naar de externe verkoper. Na weken aan het lijntje te zijn gehouden wilt de externe verkoper het bedrag niet terug betalen omdat het geopend zou zijn. Bol.com zou bemiddelen en binnen 2 werkdagen een oplossing vinden al dan niet door bol.com zelf. Uiteindelijk ook deze afspraak niet gehouden en na meermaals contact te hebben en steeds beloofd door bol.com dat ik het bedrag zou krijgen teruggestort, inmiddels op 30 november en anderhalf maand later nog steeds geen geld. Alleen loze beloftes dat het geld zou worden betaald en dat ze het door gaan zetten intern. Ik heb ze al een ingebreke stelling brief gestuurd maar ze blijven volhouden dat het betaalt wordt. Krijg ik gister een mail dat de verkoper niet akkoord is, weer bellen, ja meneer is een misverstand. We gaan het doorzettenDe oplossing
Bedrag onmiddellijk terug betalen inclusief verschuldigde rente vanaf 14 dagen na 21 oktober. De dag dat de herroepingstermijn is verstreken.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.