Klacht Bol.com: niet thuis geleverd krijgen van spullen niet eens aangeboden door dpd!!

ezparanza

ik had spullen bestelt ,die allemaal netjes zijn afgeleverd thuis,,behalve een step die ik voor mijn kleinzoon had bestelt, is niet eens aangeboden hier bij mij thuis! heel de dag op zitten wachten,,ik heb bolcom al gebeld en erop gewezen,dat ik mijn geld onmiddelijk terug wil,maar ik moet wachten tot de step retour word gedaan??!! waarom is hij niet thuis afgeleverd???ik kan hier niks aan doen! en kleinzoon en ik zijn zwaar de dupe, meerdere keren gebeld met klanteservice,maar er word niks opgelost!!

ik zou het fijn vinden dat step gewoon geleverd word door postnl die brengen het altijd netejs thuis..dpd heeft het niet eens aangeboden,,en step ergens op een punt neergegooid,ik koop al jaren bij bol.com en altijd word er netjes geleverd en spullen thuisgebracht, maar dit is nu niet gebeurt ik wil mijn geld gewoon terug van de step,en koop wel een nieuwe,maar ik koop niks meer bij bol.com

ezparanza
    dank charissa,voor het reageren op mijn klacht,,ik vind het zoiezo jammer dat ik het via dit portaal moet zoeken,,en dat ik al te veel telefoontjes heb moeten plegen naar de klanteservice,,eigelijk is het gewoon te gek voor woorden,dat ik moet smeken om de step thuis bezorgd te krijgen! normaal worden spullen toch gewoon thuisbezorgd?? ik weet altijd waneer ik spullen verwacht en blijf daarvoor thuis,of iemand anders,,als ik weet dat er iemand spullen komt brengen,,,dpd heeft het niet eens aangeboden! en spullen maar uit gemakzucht gedropt! ook bol,com heeft weinig bijgedragen en ik betreur dat,,nu ik klacht indien is het wel belangrijk dat is jammer,ik zou step alsnog graag thuis hebben gebracht laat het maar weten of dat mogelijk is,dan hoor ik tijd en data wel ,bedankt zover mvg
    ezparanza

Ook een klacht indienen over Bol.com?