Opgelost door Bol.com: Niet uitbetalen van toegezegde retour zending!

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 311371
Gebruiker
vandelft1974
Datum
2 reacties

Details

De klacht


Je koopt een hoverboard en een karretje. De accu van het hoverboard is na 5-10 leeg. Gebeld met Bol.com. Aangegeven dat het hoverboard het niet goed doet maar dat hij wel iets beschadigd is. Gevraagd of wij een andere konden kopen zodat wij ons kind niet hoefden teleurstellen. Gevraagd of Bol.com dit in een mail konden bevestigen. Dit hebben zij gedaan op 25 juni 2018. Er staat letterlijk in de mail: "het aankoopbedrag staat dan binnen drie werkdagen terug op uw rekening". Verder staat er in de mail: een link van een andere hoverboard. Bol.com geeft in deze mail aan: "deze kunt u, indien gewenst, gerust bestellen".
Om een lang verhaal kort te maken: wij zitten met twee hoverboards en krijgen het betaalde geld niet terug.
Inhoudelijk wordt er door Bol.com niet ingegaan op de mail van 25 juni 2018.
12 telefoontjes verder. Dit dossier gaat weer beoordeeld worden door het hoofdkantoor. Ik hoop dat ze daar wel Nederlands kunnen en dit probleem direct oplossen.
Wij bestellen in ieder geval niets meer bij Bol.com

De oplossing

Geld terug, zoals toegezegd in de mail van 25 juni 2018.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Bedankt voor je bericht. er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    We hebben elkaar gesproken en zijn tot ene oplossing gekomen.

    Met vriendelijke groet,

    Jolanda van bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
vandelft1974
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ja de oplossing wordt nagekomen. De weg er naartoe was zeer slecht. Dit heeft veel tijd gekost zonder tegemoetkoming.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen