Opgelost door Bol.com: Niet uitbetalen van toegezegde retour zending!

sad Opgelost
vandelft1974

Je koopt een hoverboard en een karretje. De accu van het hoverboard is na 5-10 leeg. Gebeld met Bol.com. Aangegeven dat het hoverboard het niet goed doet maar dat hij wel iets beschadigd is. Gevraagd of wij een andere konden kopen zodat wij ons kind niet hoefden teleurstellen. Gevraagd of Bol.com dit in een mail konden bevestigen. Dit hebben zij gedaan op 25 juni 2018. Er staat letterlijk in de mail: "het aankoopbedrag staat dan binnen drie werkdagen terug op uw rekening". Verder staat er in de mail: een link van een andere hoverboard. Bol.com geeft in deze mail aan: "deze kunt u, indien gewenst, gerust bestellen".
Om een lang verhaal kort te maken: wij zitten met twee hoverboards en krijgen het betaalde geld niet terug.
Inhoudelijk wordt er door Bol.com niet ingegaan op de mail van 25 juni 2018.
12 telefoontjes verder. Dit dossier gaat weer beoordeeld worden door het hoofdkantoor. Ik hoop dat ze daar wel Nederlands kunnen en dit probleem direct oplossen.
Wij bestellen in ieder geval niets meer bij Bol.com

Geld terug, zoals toegezegd in de mail van 25 juni 2018.

Bol.com
    Beste klant,

Bedankt voor je bericht. er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Jolanda van bol.com
    Bol.com
    Beste klant,

We hebben elkaar gesproken en zijn tot ene oplossing gekomen.

Jolanda van bol.com

vandelft1974
Ja de oplossing wordt nagekomen. De weg er naartoe was zeer slecht. Dit heeft veel tijd gekost zonder tegemoetkoming.

Ook een klacht indienen over Bol.com?