Opgelost door Bol.com: Niet uitleveren product maar wel een betalingsherinnering

Meisje7480

Goedenavond. Ik ik heb een bestelling bij Bol.com geplaatst op 24 januari.De bestelling is nog niet geleverd en zal rond 16 februari ontvangen moeten worden omdat de leverancier niet uit kan leveren. Nu kreeg ik echter een factuur om voor 8 februari te betalen, terwijl ik achteraf wil betalen. Inmiddels heb ik de eerste herinnering al binnen.
Ik heb begrepen dat de verkopende partij het product op verzonden heeft gezet waardoor de betalingscondities in werking worden gezet. Via mail krijg ik een bericht dat de verzending allemaal wat langer duurt en dat ik het product halverwege februari kan verwachten. De leverancier van Bol verwijst naar Bol terug en zegt dat zij de afhandeling van de factuur in werking heeft gezet. Waarom moet de klant de dupe zijn van deze afspraken onderling? Betalen voor iets dat je niet hebt is niet mijn idee van een duur product kopen bij Bol (78,86 EUR) NIET KLANTVRIENDELIJK
Niet klantvriendelijk.

Mij laten betalen NADAT ik mijn bestelling heb ontvangen.
Geen herinneringen.

Beste Claudia,

Dank voor je melding, morgen neem ik even contact met je op.
    Ik heb al een oplossing bedacht hoor.

Fijne avond,
    Tony
    Meisje7480
    Gelieve niet telefonisch contact op te nemen aangezien ik door werkzaamheden niet in staat ben om de telefoon op te nemen.
    Hoi Claudia,

Prima, ik stuur je een e-mail.

Groet Tony
    bol.com
    Hallo Tony,

tot op heden heb ik geen mail van je mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet

Beste Claudia,

Dat klopt, maar vandaag wel :-)

Hartelijke groet,
    Tony
    bol.com
    Meisje7480
    Een goede afhandeling door Tony van Bol.com.
    Correct, beleefd en naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Meisje7480

Ook een klacht indienen over Bol.com?