Klacht Bol.com: Niet volgens afspraak leveren

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 316441
Gebruiker
peternieuwkoop
Datum
1 reactie

Details

De klacht

2 producten besteld bij bol.com. vrijdag besteld. Deze zouden zaterdag geleverd worden. Kreeg zaterdag een mail dat de levering een dag vertraagd is.
Zondag kreeg ik een mail met tijdstip voor bezorging vandaag. Dit tijdstip veranderde vanochtend naar vandaag tussen 13.20 en 15.20. Nu krijg ik een mail dat ze om 12.51 geweest zouden zijn en dat ze me gemist hebben. Nou dit is zeker niet het geval geweest. Ik was gewoon thuis. Zat op de bank met uitzicht op de voortuin. Geen bezorger gezien. En daarnaast is 12.51 niet binnen de genoemde bezorgtijd. Tevens staat er altijd dat als je niet thuis bent ze het proberen bij de buren. Nou deze waren beide thuis en daar is het ook niet geprobeerd om af te geven. Oftewel nu al 2x om onduidelijke/niet kloppende reden geen bezorgd pakket.

Mvg,

Peter nieuwkoop

De oplossing

Alsnog bezorging vandaag binnen aangegeven tijdstip of tegemoetkoming voor het niet nakomen van beloftes/afspraak.

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Excuses dat jouw bestelling niet is geleverd. er is goed nieuws, vandaag tussen Vandaag 7 augustus
    15:00 - 17:30 uur wordt het pakket bij je aangeboden.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda van bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
peternieuwkoop
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het benoemen van een volgend aflevermoment. Dat is geen oplossing voor het 2 x niet nakomen van een levering. Slechte afhandeling bol.com
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen