Klacht Bol.com: Niet volgens afspraak leveren
Details
De klacht
2 producten besteld bij bol.com. vrijdag besteld. Deze zouden zaterdag geleverd worden. Kreeg zaterdag een mail dat de levering een dag vertraagd is.Zondag kreeg ik een mail met tijdstip voor bezorging vandaag. Dit tijdstip veranderde vanochtend naar vandaag tussen 13.20 en 15.20. Nu krijg ik een mail dat ze om 12.51 geweest zouden zijn en dat ze me gemist hebben. Nou dit is zeker niet het geval geweest. Ik was gewoon thuis. Zat op de bank met uitzicht op de voortuin. Geen bezorger gezien. En daarnaast is 12.51 niet binnen de genoemde bezorgtijd. Tevens staat er altijd dat als je niet thuis bent ze het proberen bij de buren. Nou deze waren beide thuis en daar is het ook niet geprobeerd om af te geven. Oftewel nu al 2x om onduidelijke/niet kloppende reden geen bezorgd pakket.
Mvg,
Peter nieuwkoop
De oplossing
Alsnog bezorging vandaag binnen aangegeven tijdstip of tegemoetkoming voor het niet nakomen van beloftes/afspraak.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.