Klacht Bol.com: Niet volgens afspraak leveren

peternieuwkoop

2 producten besteld bij bol.com. vrijdag besteld. Deze zouden zaterdag geleverd worden. Kreeg zaterdag een mail dat de levering een dag vertraagd is.
Zondag kreeg ik een mail met tijdstip voor bezorging vandaag. Dit tijdstip veranderde vanochtend naar vandaag tussen 13.20 en 15.20. Nu krijg ik een mail dat ze om 12.51 geweest zouden zijn en dat ze me gemist hebben. Nou dit is zeker niet het geval geweest. Ik was gewoon thuis. Zat op de bank met uitzicht op de voortuin. Geen bezorger gezien. En daarnaast is 12.51 niet binnen de genoemde bezorgtijd. Tevens staat er altijd dat als je niet thuis bent ze het proberen bij de buren. Nou deze waren beide thuis en daar is het ook niet geprobeerd om af te geven. Oftewel nu al 2x om onduidelijke/niet kloppende reden geen bezorgd pakket.

Mvg,

Peter nieuwkoop

Alsnog bezorging vandaag binnen aangegeven tijdstip of tegemoetkoming voor het niet nakomen van beloftes/afspraak.

Bol.com
    Beste klant,

Excuses dat jouw bestelling niet is geleverd. er is goed nieuws, vandaag tussen Vandaag 7 augustus
    15:00 - 17:30 uur wordt het pakket bij je aangeboden.

Jolanda van bol.com

peternieuwkoop
Het benoemen van een volgend aflevermoment. Dat is geen oplossing voor het 2 x niet nakomen van een levering. Slechte afhandeling bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?