Opgelost door Bol.com: Niet werkende dienst. Inmiddels elders aangeschaft. Geld kwijt

MDW

Ik heb een ebook besteld van 15 Euro. Ik zou deze in de KOBO Bol.com app moeten kunnen beluisteren. Echter kan ik met mijn Bol.com inloggegevens niet inloggen bij de KOBO Bol.com app. Ik heb vervolgens het Ebook besteld op iTunes, wat wel gewoon fatsoenlijk werkt. Nu wil ik mijn bestelling annuleren vanwege het falen van de dienstverlening van Bol (en/of zijn partner) en blijkt dit niet te kunnen.

Mijn geld terug geven. Mijn vervelende ervaring zal ik delen op vergelijkbare sites, en op Google reviews. Ik vind dit geen manier van werken. Ik wil zsm dat deze bestelling geannuleerd wordt

Bol.com is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

MDW
    Klacht inmiddels opgelost. Klacht vloeide voort uit het handelen van individuele medewerker klantenservice. Deze had de vraag door kunnen zetten, maar deed dat niet. Andere medewerker deed dat wel. Klacht opgelost

MDW

Ook een klacht indienen over Bol.com?