Opgelost door Bol.com: Niet werkende dienst. Inmiddels elders aangeschaft. Geld kwijt

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 387551
Gebruiker
MDW
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een ebook besteld van 15 Euro. Ik zou deze in de KOBO Bol.com app moeten kunnen beluisteren. Echter kan ik met mijn Bol.com inloggegevens niet inloggen bij de KOBO Bol.com app. Ik heb vervolgens het Ebook besteld op iTunes, wat wel gewoon fatsoenlijk werkt. Nu wil ik mijn bestelling annuleren vanwege het falen van de dienstverlening van Bol (en/of zijn partner) en blijkt dit niet te kunnen.

De oplossing

Mijn geld terug geven. Mijn vervelende ervaring zal ik delen op vergelijkbare sites, en op Google reviews. Ik vind dit geen manier van werken. Ik wil zsm dat deze bestelling geannuleerd wordt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Bol.com is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    MDW
    Datum
    Klacht inmiddels opgelost. Klacht vloeide voort uit het handelen van individuele medewerker klantenservice. Deze had de vraag door kunnen zetten, maar deed dat niet. Andere medewerker deed dat wel. Klacht opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MDW
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen