Bol.com is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door Bol.com: Niet werkende dienst. Inmiddels elders aangeschaft. Geld kwijt
Details
De klacht
Ik heb een ebook besteld van 15 Euro. Ik zou deze in de KOBO Bol.com app moeten kunnen beluisteren. Echter kan ik met mijn Bol.com inloggegevens niet inloggen bij de KOBO Bol.com app. Ik heb vervolgens het Ebook besteld op iTunes, wat wel gewoon fatsoenlijk werkt. Nu wil ik mijn bestelling annuleren vanwege het falen van de dienstverlening van Bol (en/of zijn partner) en blijkt dit niet te kunnen.De oplossing
Mijn geld terug geven. Mijn vervelende ervaring zal ik delen op vergelijkbare sites, en op Google reviews. Ik vind dit geen manier van werken. Ik wil zsm dat deze bestelling geannuleerd wordtBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.