Opgelost door Bol.com: nieuwe laptop crashd na opstart

angry Opgelost
Gebruiker1607512552

25okt laptop gekocht en betaald, 1 uur na opstart crashde de pc als gevolg van verwijderen van windows11 wat niet mooi is.
krijg blauwscherm en niets reageert meer. bol chat we nemen binnen 2 dg contact op, na 3e dag laptop terug gestuurt ter reparatie daar ik geen aso ben om een defect heimelijk in te pakken en te zeggen dat ie niet mooi is.
2 nov was de laptop pas bij reparateur, 16 nov pas bericht als de 23e nov reparatie niet klaar is pas dan mn geld terug. 17e nov, mailtje dat de laptop nu pas bij hp reperateur zou zijn ??
dit beteknd dus dat ik nu al weken zit te wachten, mn geld kwijt ben, geen laptop heb, en nog langer zou moeten wachten op een aankoop die 1 uur geleefd heeft.
Door deze langslepende klacht kom ik straks buiten de 30 dagen zichttermijn en kan ik dus ook niet meer de gerepareerde laptop terug sturen en zit ik vast aan een refurbushid artikel

ik wil gewoon nu waar voor mijn geld, een nieuw toegestuurde laptop die niet eerst in gesleuteld moet worden.
want na het wachten op Bol is mijn zichttermijn van 30 dagen ook voorbij, en zit ik vast aan de aankoop van een refurbished laptop

Bijlagen

Gebruiker1607512552
    helaas heb ik zulk antwoord vaker gehoord, maar het is heden 21 november en nog steeds geen pc inhuis.
    op het te volgen reparatie overzicht komen jullie ook de bewoordingen niet geheel na! zie bijlage waarin gesteld word 15 dgn na 2 november is einde wachttijd en tijd voor terug betaling of t overeenkomen van een ander voorstel.

ik zal nog even wachten t/m 23 november zo als in 1 van de vele emails is gesproken dat die data het geld terug komt of een andere pc word geleverd.
    Daarna is mijn geduld op en zal ik andere stappen overwegen.
    citeer uw antwoord van 18 november :Beste H.B. W****

Bedankt voor jouw bericht.
    We hebben je klacht in behandeling en we nemen contact met je op.
    Natalya van bol.com

aankoop 25 okt.
    inmiddels 23 november en tot dusver houd Bol radio stilte.
    nog een antwoord nog een oplossing word geboden.
    2 nov. + 15 werkdagen wachten zijn verstreken, recht op nieuw of geld - deze komt men niet na.
    16 nov. email als de 23e nov uw art. niet klaar is geld terug - ook deze komt men niet na.
    17 nov. plots email reparatie duurt langer, reparatie heeft 15 werkdagen de tijd.
    mijninziens: Men wacht tot de retour termijn is verstreken, zodat art niet meer terug kan.

indien Bol de correspondentie in : emails, chatbots etc. wil inzien ? ik heb alles gekopieerd mocht U daar behoefte aan hebben.

imiddels 23nov.
    ik zou nu graag willen weten waar ik aan toe ben !

Gebruiker1607512552
eind goed al goed, maar had liever als trouwe tevreden klant gebleven.

Ook een klacht indienen over Bol.com?