Klacht Bol.com: Nog niet opgelost

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 653096
Gebruiker
VanGeleuken
Datum
6 reacties

Details

Klacht

Beste Chantal, 7 dagen geleden ontving ik dit bericht, is er al meer duidelijk?
Vriendelijke groet,
Anne Tiemessen

Beste Anne Tiemessen, We gaan dit verder oppakken met onze zakelijke afdeling om na te gaan wat we hiermee kunnen doen. Zodra er informatie bekend is, wordt er contact met je opgenomen. Met vriendelijke groet, Chantal van bol.com

Gewenste oplossing

Ik ben benieuwd wanneer we meer duidelijkheid krijgen.
Geboden oplossing
Beste, Zeer jammer dat jullie zo met zaken omgaan. Triest en jullie medewerkers begrijpen dit ook niet. Dan alsnog ontvangen we graag bewijs waarin jullie of justanotherstore.nl aangeven dat de kruimeldief niet meer aan gaat voordat zij het terug gezonden hebben aan ons op ons verzoek. Het is te bizar voor woorden dat ik een product nog kapotter terug krijg nadat er naar gekeken is, dus dat bewijs verneemt de rechtsbijstand graag. Ik hoor het graag. Vriendelijke groet, Anne Tiemessen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

6 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    VanGeleuken
    Datum
    Beste Chantal,
    Bedankt voor de terugkoppeling. Ik hoor het graag als er meer duidelijkheid is. Is er zicht op wanneer ik ongeveer meer duidelijkheid kan verwachten?
    Vriendelijke groet, Anne Tiemessen
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  5. Auteur
    VanGeleuken
    Datum
    Beste Chantal, nemen ze ook contact met ons op om ons verhaal te horen? Vriendelijke groet, Anne Tiemessen
  6. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen