Opgelost door Bol.com: Nooit geld terug gekregen van mijn retour artikel.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 522527
Gebruiker
Shudeska
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een produckt retour gestuurd omdat hij kapot was aangekomen, na het opsturen kon ik de retour proces heel goed volgen via mijn account.
Na 2 maanden had ik de klanten service gebeld omdat het te lang duurde, ondanks dat het Covid tijd is.
Ze zeiden tegen mij is goed we zien dat je het hebt terug gestuurd binnen 5 dagen heb je je geld terug.

Toen ik had opgehangen zag ik in mijn Bol account dat de retour product meteen was geanuleerd en binnen een 1 uur krijg ik een mail dat ze mijn bewijs van retour niet meer konden vinden.
Helaas had ik dat ook niet meer, omdat ik kon zien dat je alle bewijzen goed kin zien in mijn Bol account.
Dus kreeg ik mijn geld niet terug.

Echt jammer.

De oplossing

Mijn geld terug geven, want hun hebben hun produkt ook terug

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Shudeska
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik ben erg blij dat het probleem opgelost is, en ook zo snel binnen een paar uren. Hartstikke bedankt
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen