Opgelost door Bol.com: Nooit meer Bol.com

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 470284
Gebruiker
Raoul1a
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een matras bijLizzyBeds via Bol.com. LizzyBeds wilt het matras niet ophalen en Bol.com doet er niets. medeplichter. ik blijf maar herinnerings kregen, als ik een mail stuurt reageren ze niet.
Bol.com moet deze kwestie oplossen en voortaan ga ik nooit meer iets bij Bol.com kopen. bij hun draait alleen om geld. het interesseert hun wie hun partner is . ze weten wat aan de hand is maar ze doen niets.

De oplossing

factuur crediteren en mij als klant vergeten.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Raoul1a
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen