Klacht Bol.com: Nooit meer kerstcadeaus via Bol.com

Klachtnummer
# 91277
Gebruiker
mandy-1000
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor kerst 2014 besloten alle kerstcadeaus via Bol.com te bestellen. Ik dacht lekker makkelijk vanuit de luie stoel bestellen en betalen. Wat blijkt nu, Bol.com heeft allerlei samenwerkingsverbanden met winkels e.d. Die winkels sturen apart hun zending. Dit is heel vervelend want uiteindelijk ben ik hiermee meer tijd kwijt dan even de stad in voor cadeaus. Er zijn ongeveer 4 pakketjes verzonden naar mijn huisadres, op verschillende tijden. Ene pakketje moest ik bij de buren halen, voor de anderen moest ik een bekende vragen bij mij thuis te zijn. 6 verschillende facturen betalen, wat ook tijd kost en waarmee je het overzicht kwijt raakt. Laat staan alle dozen en verpakkingsmateriaal extra. Jammer dat Bol het zo geregeld heeft. Snap dat het assortiment hiermee behoorlijk meer wordt, maar het wordt er niet handiger op. Dit doe ik dus nooit meer want het gemak van online bestellen is er helaas niet meer (of bij bestellen goed kijken of het allemaal vanuit Bol.com verstuurd wordt).

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste mevrouw,Ik heb u zojuist per e-mail geinformeerd.Met vriendelijke groet,
    Marieke van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen