Opgelost door Bol.com: Om mij onduidelijke reden is mijn cadeaukaart van bol.com geblokkeerd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 468178
Gebruiker
Waarombol.com
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Cadeuabon is door bol.com geblokkeerd (reeds op 26-5)en kan dit niet voor mij oplossen. De kaart is 100,- waard en nog ruim twee jaar geldig.
Ik wilde hem op 14 juli gebruiken, heb toen pincode opengekrast waarna blijkt dat de kaart geblokkeerd is. Contact opgenomen, te horen gekregen dat ik bij de verkoper van de kaart moet zijn (Plus Amersfoort - doet veel moeite voor me), hun verstrekker is Lekkerland en zij zeggen dat Bol.com heeft geblokkeerd en dat ik daar moet zijn.
Ik heb bij bol.com contact gehad met 7 verschillende medewerkers en daar komt geen eenduidige lijn uit naar voren. Ieder zegt iets anders. Men blijft wijzen naar de anderen er kan niks voor me gedaan worden.

De oplossing

Ik wil dat bol.com deze cadeaukaart opnieuw activeert of mij voorziet van een nieuwe kaart zodat ik de 100,- alsnog kan besteden.
Accountgegevens en kaartnummer (foto’s) zijn bij bol.com bekend

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Waarombol.com
Datum
Uiteindelijke oplossing
Tegoed van cadeaubon is bijgeschreven op mijn account. Vlot gebeld n.a.v. Klacht en binnen no time opgelost. (Jammer dat het eerst tot een klacht moest komen, maar blij dat ik heb volgehouden en uiteindelijk gehoor heb gekregen)
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen